KAMYONETİ OTOMOBİLE ÇEVİRME
OTOMOBİL OLMAYAN ARAÇLAR Renault Kango, Fiat Doblo, Fiat Palio, Citroen Berlingo, Cıtroen Nemo, Peugeot Bipper, Peugeot Rifter, Peugeot Partner, Ford Connect, Ford Fiesta, Opel Combo, Volkswagen Caddy, Dacia Dokker, Dacia Logan, Cıtroen Nemo, Toyota Proace City, Hyundai H100, Mıtsubishı L300, Sprinter, Ford Transit kamyonet araçlar hiç bir şekilde OTOMOBİL OLMUYOR.
FORD COURİER OTOMOBİLE ÇEVİRME PROJESİ
Aracın Markası : Ford
Araç Tipi : JT8
Motor Hacmi : 1499 cc ve 1560 cc
Motor Gücü : 55 kw, 70 kW, 74 kw
Araç ruhsatında Azami Yüklü Ağırlık: 1790 kğ, 1795 kğ, 1855 kğ, 1875 kğ ve 2019 ve öncesi yıllara ait ford courier kamyonet araç otomobile çevrilmektedir. Kamyonetten otomobile çevrilen araçları 2019 model ve alt modelleri olur, üst modellerde çok yüksek ötv vergisi çıkmaktadır. Ötv miktarı araç değeri kadardır.
Ford Courier araç tipi JT8 olan 3+1 kişilik panelvan kamyoneti otomobile çevirmek için öncelikli olarak, 3+1 kişilik kamyonet'ten 4 kişilik otomobile çevirme araç tadilat projesi çizilmesi gerekmektedir. Kamyonetten otomobile çevirme araç tadilat projesi ile birlikte, tuvtürk'ten araç tadilat muayene randevusu alınarak tuvtürk araç muayene istasyonuna 01 ocak 2025 tarihi itibarı ile 2621 lira ödeyerek ford courier kamyonet aracı otomobile çevirme araç muayenesi yapılacaktır. Tuvtürkte kamyonetten otomobile çevirme araç tadilat muayenesi yapıldıktan sonra, Kamyoneti otomobile çevirme araç tadilat projesi, kamyoneti otomobile çevirme tuvtürk araç muayene raporu ve kamyoneti otomobile çevirme tuvtürk araç tespit raporu ile birlikte araç sahibi notere başvuru yaparak 02 ocak 2025 tarihi itibarı ile 1.687 lira Ford Courier kamyoneti otomobile çevirme araç ruhsat ücreti ödeyerek araçlarını kamyonetten otomobile çevirmiş olurlar. Ford Courier kamyoneti otomobile çevirme araç egzoz muayene ücreti 366 liradır. Bütün işlemler bittikten sonra araç ruhsatı ve kamyoneti otomobile çevirme projesi ile birlikte araç sahibi nakil vasıtaları vergi dairesine giderek, vergi dairesinde kamyonet olan araçlarını otomobile çevirmeleri gerekmektedir, yapılmadığı takdirde ileride ceza ile karşı karşıya kalabilirsiniz.
ÖNEMLİ NOT: 5 YAŞINI DOLDURMAYAN ARAÇLARI ÇEVİREMİYORUZ. YÜKSEK ÖTV ÇIKIYOR
FİORINO KAMYONETİ OTOMOBİLE ÇEVİRME 2025
Fabrikadan Orijinal 3+1 kişilik Camlı Koltuklu Kamyonet olarak üretilen araçları araç tadilat projesi çizilerek, M1 sınıfı 4 kişilik Otomobile çevirmek mümkündür.
1. Fiat Fiorıno 3+1 kişilik N1 sınıfı kamyonet olarak trafiğe çıkan araçları, Kamyonet'ten Otomobile Çevirme aracı araç tadilat projesi çizilerek, 4 kişilik M1 sınıfı otomobil'e çevirmek mümkündür.
2. Araç Tadilat Projesi ile Kamyonet'ten otomobile çevrilen araçlar, tüvtürk araç tadilat muayenesi yaptırmanız gerekmektedir. 02 Ocak 2025 tarihi itibarı ile Kamyonetten otomobile çevirme araç tadilat muayene ücretleri 2621 lira olmuştur
3. Tuvtürk araç tadilat muayenesi yapıldıktan sonra araç sahibi notere başvuru yaparak, Araç tescil belgesini değiştirerek, araç ruhsatında kamyonet gözüken araçlarını kamyonet'ten otomobile çevirmiş olurlar, Kamyonetten otomobile çevirme araç ruhsat değişim ücreti 06 Ocak 2025 tarihi itibarı ile 1,687 lira olmuştur.
ÖNEMLİ NOT: 5 YAŞINI DOLDURMAYAN ARAÇLARI ÇEVİREMİYORUZ. YÜKSEK ÖTV ÇIKIYOR
KANGO OTOMOBİLE ÇEVİRME
KANGO OTOMOBİLE ÇEVİRME DURDURULDU
Renault Kango kamyonet olan 1+1 kişilik panelvan kamyonet, 3+1 kişilik camlı koltuklu kamyonet ve 4+1 kişilik camlı koltuklu kamyonet olan araçların kamyonetten otomobile çevirme araç tadilat projesi yapılmaya başlanmıştır.
Renault Kango kamyonetlerin hangi tipleri kamyonet olur?
Renault Kango panelvan ve camlı koltuklu kamyonet olana araçların C tipi, FC tipi ve KC tipleri kamyonetten otomobil olmaktadır.
Bunun için öncelikle aracın otomobile çevrilmesinin uygun olup olmadığı yetkili makine mühendisi tarafından kontrolü yapılmalıdır. Araç kamyonet’ten otomobile çevirmek için uygun ise kamyonetten otomobile araç tadilat projesi yapılmalıdır.
Kango kamyonetten otomobile çevirme araç tadilat projesi ile tuvtürk araç muayene istasyonundan araç tadilat muayene randevusu alınmalıdır. Kamyonetten minibüse çevirme araç tadilat projesi ve araçla birlikte tuvtürk araç muayene istasyonuna başvuru yapılmalıdır. Kango kamyonet’ten otomobile çevirme araç muayenesi yapıldıktan sonra araç sahibi notere başvuru yapmalıdır. 01 Ağustos 2024 tarihi itibarı ile Kango kamyonetten otomobile çevirme araç tadilat muayenesi ücreti 1.821 lira olmuştur. Kango kamyonetten otomobile çevirme araç egzoz muayene ücreti 180 liradır.
Araç sahibi kango kamyoneti otomobile çevirme araç tadilat projesi, tuvtürk kango kamyoneti otomobile çevirme araç tespit raporu, tuvtürk kango kamyoneti otomobile çevirme araç muayene raporu ve araç tescil belgesi ile birlikte noterde araç ruhsatlarını kamyonetten otomobile çevirmiş olurlar. 24 Ağustos 2024 tarihi itibarı ile Kango kamyonetten otomobile çevirme araç ruhsat değişimi ücreti 1140 liradır.
FORD CONNECT OTOMOBİLE ÇEVİRME
OTOMOBİLE ÇEVİRME DURDURULDU
Ford Connect Kamyonetin otomobile çevrilmesi için ruhsatında olması gereken bilgiler
Araç Markası: Ford, Araç Tipi: Connect PT2, Motor Gücü: 66 kw, 81 kw, Azami Yüklü Ağırlık: 2240 Kğ olan araçlar kamyonetten otomobil olmaktadır.
Fabrikadan 4+1 olarak üretilen N1 sınıfı Ford Connect Pt2 tipi kamyonet olan veya araç proje ile 4+1 kamyonet olan araçları, Ford Connect 4+1 panelvan kamyonet aracı kamyonetten otomobile çevirme araç tadilat projesi yapılarak otomobile çevirmek mümkündür.
Bunun için öncelikli olarak yetkili makine mühendisinden 4+1 kişilik kamyonetten 4+1 kişilik otomobile çevirme araç tadilat projesi yapılması gerekmektedir. Ford connect pt2 kamyoneti otomobile çevirme araç tadilat projesi ile birlikte, tüvtrük araç tadilat muayene randevusu alıp, aracı kamyonet'ten otomobile çevirme araç muayenesi yapılacaktır. Tüvtürk ford connect kamyoneti otomobile çevirme araç tadilat muayene ücreti 1,821 lira, Kamyoneti otomobile çevirme araç tadilat projesi, kamyoneti otomobile çevirme araç muayene raporu ve araç muayene tespit raporu ile birlikte araç sahibi notere başvuru yaparak ford connect kamyonet araçlarını araç tescil belgesini yenileyerek kamyonet araçlarını 4+1 otomobile çevirmiş olurlar. Ford Connect kamyoneti otomobile çevirme noter araç ruhsat değişim ücretli 1140 tl olmuştur. Ford connect kamyoneti otomobile çevirme egzoz muayene ücreti 256 lira olmuştur.
OPEL COMBO KAMYONETİ OTOMOBİLE ÇEVİRME (DURDURULDU)
Fabrikadan 1+1 veya 4+1 panelvan kamyonet olarak üretilen araçların bir kısmı 1+1 kişilik N1 sınıfı panelvan kamyonete cam açılıp, 3 kişilik koltuk montajı yapılarak araç 4+1 kişilik M1 sınıfı otomobile çevrilebilmektedir. Fabrikadan 4+1 yanları camlı N1 sınıfı panelvan kamyonetten 4+1 kişilik M1 sınıfı 5 kişilik otomobile araç projesi ile çevrilebilmektedir. Bunun için yapılması gereken önce kamyonetten otomobile araç tadilat projesi yapılması gerekmektedir. Araç tadilat projesi yapıldıktan sonra araç projesi ile birlikte tüvtürk araç tadilat muayenesi yapılması gerekmektedir, tüvtürk araç tadilat muayenesine araç girerken arka emniyet kemerleri e belgeli olması ve üçgen emniyet kemerli (şöför koltuğu kemeri) olarak girmesi gerekmektedir. Kamyoneti otomobile çevirme araç tadilat muayenesi aynı zamanda genel muayene yerinede geçmektedir ve 2 yıllık muayene olmaktadır. Tüvtürk araç tadilat muayeneleri 01 Ocak 2025 yılı itibari ile 2621 lira olmuştur. Araç tadilat muayenesi yapıldıktan sonra ruhsat sahibi kamyoneti otomobile çevirme projesi, araç muayene raporu, araç tadilat tespit raporu ile birlikte notere başvuru yaparak aracını kamyonetten otomobile çevirmiş olur. 01 Ocak 2025 yılı kamyoneti otomobile çevirme araç ruhsat ücreti 1.627 lira olmuştur. Opel Combo kamyoneti otomobile çevirme egzoz muayene ücreti 256 liradır.
Opel Combo kamyoneti otomobile çevirince, araç muayenesi 2 yıla çıkıyor, araç trafik sigortası kamyonet olarak değil otomobil olarak yapılıyor, araç hız limitleri kamyonetten otomobil hız sınıfına yükseliyor.
OPEL CORSA KAMYONETİ OTOMOBİLE ÇEVİRME
OTOMOBİLE ÇEVİRME DURDURULDU
Fabrikadan 1+1 panelvan kamyonet olarak üretilen araçların, arka kısmına cam takılması ve koltuk montajı yapılarak araç 1+1 kişilik n1 sınıfı kamyonet araçtan 4 kişilik M1 sınıfı otomobile çevrilir. Bu işlem için öncelikli olarak kamyonetten otomobile çevirme araç tadilat projesi yapılacak, sonra araç tadilat projesi ile birlikte tüvtürk'te araç tadilat muayenesi yaptırılacak, araç tadilat muayenesi yapıldıktan sonra araç sahibi notere başvuru yaparak araç ruhsatını kamyonetten otomobile çevirir. Noterden alınan alınan ruhsat ve araç projesi ile birlikte nakil vasıtaları vergi dairesine başvuru yaparak aracın maliyedeki kamyonet olan kaydını otomobile çevirmesi gerekmektedir. 01 Ocak 2025 yılında kamyoneti otomobile çevirme araç tadilat muayene ücreti 1,821 liradan, yeniden değerlendirme oranı ile 1.621 lira olmuştur. 2025 yılı kamyoneti otomobile çevirme noter araç ruhsatı 1130 liradan, 1.627 liraya yükseltilmiştir. 02 Ağustos 2025 tarihi itibari ile opel corsa kamyoneti otomobile çevirme egzoz muayene ücreti 256 lira olmuştur.
Opel Corsa 1+1 Panelvan kamyonet araçları otomobile çevirmek için öncelikli olarak yetkili makine mühendisine başvurmak gerekmektedir. Aracın otomobile çevrilmesinde problem yoksa, kamyonetten otomobile çevirme araç projesi çizilir, araç projesi yapıldıktan sonra araç tadilat projesi ile birlikte, tuvtürk araç tadilat muayene başvurusu yapılarak tuvtürk'e 1,130 lira ödeme yapılarak araç tadilat muayenesi yaptırılır, Araç tadilat muayenesi yaptırıldıktan sonra kamyoneti otomobile çevirme projesi, tüvtürk araç tadilat tespit raporu ve araç muayene raporu ile birlikte, araç sahibi notere başvuru yaparak, 2023 yılı kamyoneti otomobile çevirme araç ruhsat ücreti olarak 717 lira ödeyerek aracını kamyonetten otomobile çevirmiş olur. Aracı kamyonetten otomobile çevirdikten sonra nakil vasıtaları vergi dairesine başvuru yapılarak, vergi dairesinde aracın kamyonet gözüken maliye kaydı otomobile çevrilmesi gerekmektedir, bu işlem yapılmazsa ilerde ceza ile karşı karşıya kalabilirsiniz.
TRANSPORTER KAMYONETİ OTOMOBİLE ÇEVİRME
Volkswagen N1 sınıfı Transporter panelvan 2.5 tdı cıytvan 4+1 kamyonete, 2 koltuk ilavesi yapılarak M1 sınıfı 6+1 kişilik otomobile çevirme
Volkswagen N1 sınıfı Transporter panelvan 2.5 tdı 4+1 cityvan kamyonete, 4 koltuk montajı yapılarak M1 sınıfı 8+1 kişilik otomobile çevirme
Volkswagen N1 sınıfı Transporter 7hk 2.5 tdı 2+1 kişilik kamyonette, 3 koltuk ilavesi yapılarak M1 sınıfı 6+1 otomobile çevirme araç tadilat projesi.
Volkswagen Transporter 7HK 1.9 Tdı N1 sınıfı 2+1 kişilik azami yüklü ağırlığı 2800 kğ olan camlı koltuklu kamyoneti, 6 kişilik koltuk ilavesi yapılarak, Kamyoneti Otomobile Çevirme Araç Tadilat Projesi ile M1 sınıfı 8+1 kişilik otomobile çevirmek mümkündür.
Volkswagen Transporter 7HK 1.9 Tdı N1 sınıfı 2+1 kişilik azami yüklü ağırlığı 3000 kğ olan camlı kamyoneti, 6 kişilik koltuk montajı yapılarak, Kamyoneti Otomobile Çevirme Araç Tadilat Projesi ile M1 sınıfı 8+1 kişilik otomobile çevirmek mümkündür.
Volkswagen Transporter 7HK 2.5 tdı N1 sınıfı 2+1 kişilik azami yüklü ağırlığı 2800 kğ olan yandan camlı çift sıra koltuklu kamyoneti, 6 kişilik koltuk ilavesi ve cam montajı yapılarak, Kamyoneti Otomobile Çevirme Araç Tadilat Projesi ile M1 sınıfı 8+1 kişilik otomobile çevirmek mümkündür.
Volkswagen Transporter 7HK 2.5 tdı N1 sınıfı 2+1 kişilik azami yüklü ağırlığı 3000 kğ olan yanları camlı çift sıra koltuklu kamyoneti, 6 kişilik koltuk ilavesi yapılarak, Kamyoneti Otomobile Çevirme Araç Tadilat Projesi ile M1 sınıfı 8+1 kişilik otomobile çevirmek mümkündür.
Volkswagen Transporter 7HK 1.9 tdı N1 sınıfı 4+1 kişilik azami yüklü ağırlığı 2800 kğ olan yanları camlı çift sıra koltuklu kamyoneti, 6 kişilik koltuk montaj işlemi yapılarak, Kamyoneti Otomobile Çevirme Araç Tadilat Projesi ile M1 sınıfı 8+1 kişilik otomobile çevirmek mümkündür.
Volkswagen Transporter 7HK 2.5 tdı N1 sınıfı 4+1 kişilik azami yüklü ağırlığı 2800 kğ olan yanları camlı çift sıra koltuklu kamyoneti, 6 kişilik koltuk montaj işlemi yapılarak, Kamyoneti Otomobile Çevirme Araç Tadilat Projesi ile M1 sınıfı 8+1 kişilik otomobile çevirmek mümkündür.
Volkswagen Transporter 7HK 2.5 tdı N1 sınıfı 4+1 kişilik azami yüklü ağırlığı 3000 kğ olan kamyoneti, 6 kişilik koltuk montaj işlemi yapılarak, Kamyoneti Otomobile Çevirme Araç Tadilat Projesi ile M1 sınıfı 8+1 kişilik otomobile çevirmek mümkündür.
Volkswagen Transporter 7HK 1.9 tdı N1 sınıfı 4+1 kişilik azami yüklü ağırlığı 3000 kğ olan yandan camlı çift sıra koltuklu kamyoneti, 6 kişilik koltuk ve cam montaj işlemi yapılarak, Kamyoneti Otomobile Çevirme Araç Tadilat Projesi ile M1 sınıfı 8+1 kişilik otomobile çevirmek mümkündür.
Volkswagen Transporter 7HK 2.5 tdı N1 sınıfı 2+1 kişilik kamyonette, 3 koltuk ilavesi yapılarak M1 sınıfı 6+1 otomobile çevirme araç tadilat projesi.
MERCEDES VİTO KAMYONETİ OTOMOBİLE ÇEVİRME
Mercedes Vito 639 N1 sınıfı 2+1 kamyonete, 5 koltuk ilavesi yapılarak M1 sınıfı 8+1 kişilik otomobile çevirme araç projesi
Mercedes Vito 639 N1 sınıfı 4+1 kamyonetten, M1 sınıfı 4+1kişilik otomobile çevirme araç projesi
Mercedes Vito 639 4+1 kamyonete, 2 koltuk ilavesi yapılarak M1 sınıfı 6+1 otomobile çevirme araç projesi
Mercedes Vito 639 4+1 kamyonete, 3 koltuk ilavesi yapılarak M1 sınıfı 8+1 otomobile çevirme araç projesi
Mercedes Vito 639 5+1 kamyonete, 1 koltuk ilavesi yapılarak M1 sınıfı 6+1 otomobile çevirme araç projesi
MERCEDES VİAONO KAMYONETİ OTOMOBİLE ÇEVİRME
Mercedes Viano 5+1 kişilik N1 sınıfı kamyonet olan azami yüklü ağırlığı 2940 kğ olan viano kamyoneti, Kamyoneti Otomobile Çevirme Projesi yapılarak 5+1 kişilik M1 sınıfı otomobile çevirmek mümkündür.
Mercedes Viano 639.813 tip N1 sınıfı 5+1 kişilik azami yüklü ağırlığı 2940 kğ olan kamyonet araca, Kamyoneti Otomobile Çevirme Araç Proje çizimi yapılarak ve bir koltuk montajı yapılarak 6+1 kişilik M1 sınıfı otomobile çevirmek mümkündür.
Mercedes Viano 639.815 tipi N1 sınıfı 5+1 kişilik azami yüklü ağırlığı 2940 kğ olan kamyonet araca, Kamyoneti Otomobile Çevirme Araç Proje çizimi yapılarak ve bir koltuk montajı yapılarak 6+1 kişilik M1 sınıfı otomobile çevirmek mümkündür.
Mercedes Viano 639.813 tip N1 sınıfı 5+1 kişilik azami yüklü ağırlığı 2940 kğ katar ağırlığı 4770 kğ olan kamyonet araca, Kamyoneti Otomobile Çevirme Araç Proje çizimi yapılarak ve bir koltuk montajı yapılarak 6+1 kişilik M1 sınıfı otomobile çevirmek mümkündür.
Mercedes Viano 639.813 tipli N1 sınıfı 5+1 kişilik azami yüklü ağırlığı 2940 kğ olan kamyonet aracı, Kamyonet aracı otomobile çevirme araç tadilat projesi ile M1 sınıfı 8+1 kişilik otomobile çevirmek mümkündür.
Mercedes Viano 639.815 tipli N1 sınıfı 5+1 kişilik azami yüklü ağırlığı 2940 kğ olan kamyonet aracı, Kamyonet aracı otomobile çevirme araç tadilat projesi çizilerek M1 sınıfı 8+1 kişilik otomobile çevirmek mümkündür.
VOLKSWAGEN TRANSPORTER KAMYONET'TEN OTOMOBİLE ÇEVİRME
Volkswagen N1 sınıfı Transporter panelvan 2.5 tdı cıytvan 4+1 kamyonete, 2 koltuk ilavesi yapılarak M1 sınıfı 6+1 kişilik otomobile çevirme
Volkswagen N1 sınıfı Transporter panelvan 2.5 tdı 4+1 cityvan kamyonete, 4 koltuk montajı yapılarak M1 sınıfı 8+1 kişilik otomobile çevirme
Volkswagen N1 sınıfı Transporter 7hk 2.5 tdı 2+1 kişilik kamyonette, 3 koltuk ilavesi yapılarak M1 sınıfı 6+1 otomobile çevirme araç tadilat projesi.
Volkswagen Transporter 2.5 tdı 7hk 2.5 tdı M1 sınıfı 8+1 otomobilden, 3 koltuk sökülerek M1 sınıfı 4+1 otomobile çevirme araç projesi
OPEL COMBO KAMYONETİ OTOMOBİLE ÇEVİRME (DURDURULDU)
Fabrikadan 1+1 veya 4+1 panelvan kamyonet olarak üretilen araçların bir kısmı 1+1 kişilik N1 sınıfı panelvan kamyonete cam açılıp, 3 kişilik koltuk montajı yapılarak araç 4+1 kişilik M1 sınıfı otomobile çevrilebilmektedir. Fabrikadan 4+1 yanları camlı N1 sınıfı panelvan kamyonetten 4+1 kişilik M1 sınıfı 5 kişilik otomobile araç projesi ile çevrilebilmektedir. Bunun için yapılması gereken önce kamyonetten otomobile araç tadilat projesi yapılması gerekmektedir. Araç tadilat projesi yapıldıktan sonra araç projesi ile birlikte tüvtürk araç tadilat muayenesi yapılması gerekmektedir, tüvtürk araç tadilat muayenesine araç girerken arka emniyet kemerleri e belgeli olması ve üçgen emniyet kemerli (şöför koltuğu kemeri) olarak girmesi gerekmektedir. Kamyoneti otomobile çevirme araç tadilat muayenesi aynı zamanda genel muayene yerinede geçmektedir ve 2 yıllık muayene olmaktadır. Tüvtürk araç tadilat muayeneleri 01 Ağustos 2024 yılı itibari ile 1.821 lira olmuştur. araç tadilat muayenesi yapıldıktan sonra ruhsat sahibi kamyoneti otomobile çevirme projesi, araç muayene raporu, araç tadilat tespit raporu ile birlikte notere başvuru yaparak aracını kamyonetten otomobile çevirmiş olur. 01 Ağustos 2024 yılı kamyoneti otomobile çevirme araç ruhsat ücreti 1.140 lira olmuştur.
Kamyonet otomobile nasıl çevrilir?
1. Kamyoneti otomobile çevirmek için öncelikli olarak kamyonetten otomobile dönüşüm projesi yapılması gerekmektedir.
2. Araç projesi yapıldıktan sonra ikinci adım olarak kamyonetten otomobile çevirme projesi ile tüvtürk'te araç tadilat muayenesi yapılması gerekmektedir. 01 Ocak 2025 yılı araç tadilat muayenesi ücreti 1821 liradan 2621 liraya yükseltilmiştir.
3. Araç tadilat muayenesi yapıldıktan sonra, araç sahibi kamyonetten minibüse çevirme araç projesi, tüvtürk tespit raporu ve tüvtürk araç tadilat muayene raporu ile birlikte notere başvuru yaparak araçlarını n1 sınıfı 2 kişilik kamyonetten m1 sınıfı 4 kişilik otomobile çevirmiş olurlar. 01 Ocak 2025 yılı kamyonet aracı otomobile çevirme noter araç ruhsat değişim ücreti 1130 liradan 2627 liraya yükseltilmiştir.
4. Noterde aracı kamyonetten otomobile çevirme araç ruhsatı ve kamyonetten otomobile çevirme tadilat projesi ile birlikte nakil vasıtaları vergi dairesine başvuru yaparak maliyede kamyonet gözüken vergi kaydını otomobile çevirmeleri gerekmektedir. Kamyonetten otomobile çevrilme kaydı yapılmaması durumunda ilerde cezalı ödemek zorunda kalabilirsiniz.
KAMYONETİ OTOMOBİLE ÇEVİRME AVANTAJLARI
1. Kamyonet aracın yıllık olan araç muayenesi, Otomobil olunca aracın araç muayenesi 2 yıla çıkıyor.
2. Trafik sigortası kamyonetten otomobile dönüşüyor, trafik sigortası fiyatı düşüyor
3. Hız limitleri otomobil sınıfına yükseliyor
Mercedes Vito Kamyoneti Otomobile Çevirme
Mercedes Vito Kamyoneti Otomobile Çevirme Mercedes Vito 639 N1 sınıfı 2+1 kamyonete, 5 koltuk ilavesi yapılarak M1 sınıfı 8+1 kişilik otomobile çevirme araç projesi
Mercedes Vito 639 N1 sınıfı 4+1 kamyonetten, M1 sınıfı 4+1kişilik otomobile çevirme araç projesi
Mercedes Vito 639 4+1 kamyonete, 2 koltuk ilavesi yapılarak M1 sınıfı 6+1 otomobile çevirme araç projesi
Mercedes Vito 639 4+1 kamyonete, 3 koltuk ilavesi yapılarak M1 sınıfı 8+1 otomobile çevirme araç projesi
Mercedes Vito 639 5+1 kamyonete, 1 koltuk ilavesi yapılarak M1 sınıfı 6+1 otomobile çevirme araç projesi
Opel Combo N1 sınıfı 1+1 kişilik kamyonetten, M1 sınıfı 4+1 kişilik otomobile çevirme
Mercedes Viano 639 4+1 kişilik N1 sınıfı kamyonete , 2 koltuk ilavesi yapılarak 6+1 kişilik M1 sınıfı otomobile çevirme projesi
Mercedes Viano 639 4+1 kişilik N1 sınıfı kamyonete , 3 koltuk ilavesi yapılarak 8+1 kişilik M1 sınıfı otomobile çevirme projesi
Mercedes Viano 639 5+1 kişilik N1 sınıfı kamyonetten , 5+1 kişilik M2 sınıfı otomobile çevirme projesi
Mercedes Viano 639 5+1 kişilik N1 sınıfı kamyonete , 1 koltuk ilavesi yapılarak 6+1 kişilik M1 sınıfı otomobile çevirme projesi
Mercedes Viano 639 8+1 kişilik M1 sınıfı otomobil araçtan, 2 koltuk sökülerek aracın 6+1 kişilik M2 sınıfı otomobile çevirme projesi
Mercedes N1 sınıfı Vito kamyoneti, M1 sınıfı otomobile çevirme araç tadilat projesi
Mercedes N1 sınıfı Viaono kamyoneti, M1 sınıfı otomobile çevirme
Volkswagen N1 sınıfı transporter 2.5 tdı panelvan aracı M1 sınıfı otomobile çevirme
Opel Combo N1 sınıfı kamyoneti, M1 sınıfı otomobile çevirme
OPEL COMBO OTOMOBİLE ÇEVİRME 2025
FORD COURİER OTOMOBİLE ÇEVİRME 2025
FORD CONNECT OTOMOBİLE ÇEVİRME 2025
TRANSPORTER OTOMOBİLE ÇEVİRME 2025